Ο Μικρός Σκάουτερ - Αντικειμενική ματιά στην αθλητική επικαιρότητα

"Ο Μικρός Σκάουτερ" είναι το blog ενός δεκαεννιάχρονου φοιτητή, ο οποίος έχει μια καλώς εννοούμενη "τρέλα" με τη στρόγγυλη θεά.
Πρόκειται περισσότερο για μια "γωνιά" έκθεσης των απόψεων του παιδιού, απόψεις που έχουν να κάνουν φυσικά πάντα με το ποδόσφαιρο.

Γιατί το ξεχώρισα;

Γιατί:
  1. Είναι μια αφιλοκερδής προσπάθεια, από αυτές που δεν αποσκοπούν σε κέρδη εις βάρος των χρηστών, κέρδη από διαφημίσεις (δεν έχει) ή από αλλού (από εξυπηρέτηση συμφερόντων τρίτων κ.λπ.), όπως στις περισσότερες αθλητικές σελίδες. Και μου αρέσει να στηρίζω τέτοιες προσπάθειες.
  2. Μου άρεσε το σλόγκαν "το ποδόσφαιρο με τη σκοπιά του φιλάθλου" και όχι "του οπαδού".
  3. Μου άρεσε η απλότητα στο design. Ένα όμορφο logo και το υπόλοιπο blog προσπαθεί να είναι όσο πιο απλό γίνεται (αλλά όχι απλούστερο).
  4. Μου άρεσε επίσης η κατηγοριοποίηση των άρθρων (που είναι βέβαια μοναδικά, δεν το ανέφερα μέχρι τώρα) του blog. Αδυναμίες τα "Αφιερώματα" και οι "Μορφές του ποδοσφαίρου", για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι (π.χ. εγώ). Οι υπόλοιπες κατηγορίες είναι: Champions League, Europa League, Super League, Βιντεοθεραπεία, Διεθνής Χώρος, Εθνική Ελλάδος, Ελλάδα.

Όπως είπα και παραπάνω, το design μου άρεσε αρκετά.

Από επισκεψιμότητα, φαίνεται πως δεν πάει πολύ καλά (προς το παρόν τουλάχιστον), όπως άλλωστε οι περισσότερες προσπάθειες που αξίζουν πραγματικά και για χ ή ψ λόγους δε μπορούν να συναγωνιστούν τα υπόλοιπα "μεγαθήρια" του χώρου.

Αυτό που θα ήθελα να δω στο blog του Μικρού Σκάουτερ μετά από αυτό το review είναι η δυνατότητα προσθήκης του email μου έτσι ώστε να μου έρχονται τα νέα άρθρα με email.

Εγώ θα τον διαβάζω. Εσύ;

Link: www.mikrosscout.blogspot.com